Donderdag 18 Augustus 2022

My ervaring oor die stop van mobiele verslawing

 Hallo almal.


Vandag het ek besluit om te skryf oor my ervaring oor die stop van my selfoonverslawing, die ding het my lankal depressief en uit funksie gemaak. Ek het ongeveer 9 tot 12 uur op my selfoon spandeer.


Die ding wat my die regte lewe laat mis het en ek het baie dinge verloor deur verslaaf te wees aan die slimfone wat my hele lewe beheer.


Ek het gemors sosiale netwerke gebruik wat my tyd mors en my werklikheid vernietig.


Dit het lank vir my geneem en daar was geen dokter, geen verwysing en niks wat my kon help om op te hou om my selfoon te gebruik nie. Eendag het ek hierdie verwysing oor mobiele verslawing gevind en hoe om dit te voorkom.



Verwysing vir die stop van mobiele verslawing


As jy 'n mobiele verslawing het, stel ek voor dat jy meer oor hierdie verslawing in hierdie artikel lees en hierdie tegnieke gebruik wat slimfoonvernietiging voorkom.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Verander lewens met Crypto Cancer Foundation!

 Liewe Vriende, As jy 'n diepgaande, positiewe verskil in ons wêreld wil maak, wil ons jou graag voorstel aan die Crypto Cancer Foundati...